Dark Mode Off / On
[instagram-feed]
Hälsa & motion

En trasig produkt & plåster på såret.

Handlade ju på Welloteket i veckan. Det visade sig dock att min kokosnötsolja var trasig i förpackningen så kontaktade deras kundtjänst. Fick då en ny produkt och lite smått och gott som plåster på såret. Jag blev så klart jätteglad!

31 Comments

    1. Ja eller hur :). Sånt tycker jag är jätteviktigt annars vill man ju ogärna komma tillbaka. Eller jag återkommer aldrig till ställen som inte tar sånt 😀

  1. Vad roligt att du fick en ersättare. Hänt mig med att förpackningar varit trasig, Men oftast slarvat med kvittot och inte kunnat få en ny.. ?

  2. Det är alltid ett litet antiklimax att få hem något man har köpt i ett trasigt skick. Men om man som kompensation får lite annat smått och gott, samt förstås en oskadad vara kan totalupplevelsen av köpet ändå bli riktigt bra!?

  3. Sådan kundbetjäning är super! Man blir så glad och överaskad när sånt händer, när företagen verkligen tänker på kunden

  4. Bra service och lite plåster på såren gör att man återkommer till ett sådant företag! Det tjänar de helt klart på i längden.

Lämna ett svar till saramadeleine Avbryt svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.

Madeleine Stenberg

Orsakulla född (840211) boende i Falun. Mamma sedan 2004. Bor med min mellanpudeltik Lizzla född (230225), hon kom till min efter att hennes älskade och saknade storasyster Skilla (190919) dog framför mina ögon i en bilolycka den 15 april 2023..Jag älskar folkdräkt, finporslin och dalainspiration. Är glad, men reserverad och lugn men även harmonisk. Bloggen startade 2004 som en graviditets- och bebisdagbok. Idag är det så mycket mer!
Jobbar som examinerad specialpedagog, och speciallärare i språk, läs- och skrivutveckling med lärarexamen & förskollärarexamen i grunden. Är utbildad FUR-doula, hjälpmamma och kursledare hos Amningshjälpen.