Visar: 1 - 2 av 2 artiklar
Småbarnåren

Första December 2007

Shit om en månad är det ett nytt år igen. Jag fattar de inte riktigt.
Idag var jag ute och körde. Känns så himla befriande att veta att ja äntligen fått mitt körkort. Fast jag kom inte ut från parkering för de var isigt och jävligt. SKIT sur var jag. Jag sandade och grävde som en tok men de gick inte ändå jag satt fast så Björn fick komma hit och hjälpa mig. På grund av de fick han lov att köra dogen till Kniva så jag körde dit. Var läskigt i det här snöovädret. jag har ju bara kört på sommaren och våren så halkan var obehaglig. Men ändå de är befrianade att ha körkort. Man känner verkligen att YES äntligen känslan.

Jag och William är as dåliga i magen. Vet inte vad fan det är de gör skit ont i magen hela tiden. Är säkert nått som kommit från dagis. Folk är ju så jävliga så dom tar med sjuka barn till dagis. Jag hoppas verkligen att det här är borta imorgon.

– Puss –

Småbarnåren

Kom i form till sommaren. Prova småbarnsmetoden!

Glöm GI-metoden, nu är det Småbarnsdieten som gäller! Har du provat alla metoder utan resultat läs nedan den 100% säkra metod för att komma i form till sommaren. Det har sedan länge varit känt att tvååringar i allmänhet är slanka. I ett samarbete mellan barnläkare, röntgensköterskor, näringsterapeuter och utmattade föräldrar har därför denna nya diet tagits fram:

 

Dag 1

Frukost: Ett kokt ägg, en skiva rostbröd med aprikosmarmelad. Ät två små bitar av ägget och bred ut resten på golvet. Ta en bit av rostbrödet och smörj sedan in ansiktet och kläderna med marmeladen.

Lunch: Fyra färgkritor (valfri färg), en näve krossade potatischips och ett glas mjölk (tre klunkar, häll resten på golvet).

Middag: Ett kex, två mynt. Skräp från och under soffan.

Kvällsmål: Rosta en skiva rostbröd och kasta den på köksgolvet. Till det fyra klunkar av kvällsbadvattnet.

 

Dag 2

Frukost: Ta upp rostbrödet från igår från köksgolvet och ät det. Ät en sked vaniljsocker.

Lunch: Ett halvt rosa läppstift. En bit av en från lekparken medtagen cigarrettfimp (som de övriga familjemedlemmarna tvingar dig att spotta ut) med en isbit.

Mellanmål: Slicka på en klubba så att den bli klibbig, släpp ner den i sand. Slicka igen tills den är ren. Tappa den på mattan.

Middag: En sten eller en torkad ärta. Blanda ner läsk i potatismos. Ät med sked.

 

Dag 3

 

Frukost: Två plättar och mycket sylt, som du gnider in i ditt hår. Ett glas mjölk. Drick hälften varefter du klämmer ner plättar i glaset. Plocka upp klubban från igår från mattan, slicka bort luddet och göm den mellan soffdynorna.

Lunch: Tre tändstickor, chokladdryckspulver och en smörgås med sylt.Stoppa munnen full med bröd och spotta till slut ut det på golvet. Häll ett glas mjölk på bordet och slicka upp det.

Middag: Glass, en näve chips, kaffe (om de andra inte märker det).

 

Dag 4

 

Frukost:

En kvarts tub tandkräm, en bit tvål och en oliv. Häll ett glas mjölk i en skål med cornflakes. Häll på en halv kopp socker. När cornflakesen blivit mjuka dricker du upp mjölken och matar hunden med flingorna.

Lunch: Ät smulor från köksgolvet och vardagsrumsmattan. Sök fram klubban från soffan och ät upp resten av den.

Middag: Spaghetti nedrörd i ett glas chokladdryck. Lämna köttbullarna på tallriken. Som dessert andra halvan av det rosa läppstiftet. Det är bra att göra dieten effektivare med lämplig motion.

Här är några exempel: Vrid och slingra dig på golvet i en stormarknad, stärk samtidigt dina stämband genom att vråla högt. Gör kraftigt motstånd när mannen från Securitas släpar ut dig ur butiken. Spring överallt, hoppa emellanåt. Ramla regelbundet, att kravla sig upp stärker musklerna på ett mångsidigt sätt. Kom ihåg stämbanden: skrik medan du springer. Be om en sparringpartner vid påklädning. Gör med alla krafter motstånd mot att bli påklädd. Nöj dig inte med de första kläderna, kräv att få byta dem åtminstone tre gånger.

%d bloggare gillar detta: