En trasig produkt & plåster på såret.

Handlade ju på Welloteket i veckan. Det visade sig dock att min kokosnötsolja var trasig i förpackningen så kontaktade deras kundtjänst. Fick då en ny produkt och lite smått och gott som plåster på såret. Jag blev så klart jätteglad!

Madeleine Stenberg

Orsakulla född (840211) boende i Falun. Mamma till William född (041003), i hemmet bor också mellanpudeltiken Skilla (190919). Jag älskar folkdräkt, finporslin och dalainspiration. Är glad, men reserverad och lugn men även harmonisk. Bloggen startade 2004 som en graviditets- och bebisdagbok. Idag är det så mycket mer! Jobbar som examinerad specialpedagog, med lärarexamen & förskollärarexamen i grunden. Är utbildad FUR-doula, hjälpmamma och kursledare hos Amningshjälpen.

31 thoughts on “En trasig produkt & plåster på såret.

  • 28 augusti, 2018 at 09:56
    Permalink

    vilken tur att du fick en ny produkt nar din var trasig.

    Reply
  • 28 augusti, 2018 at 10:47
    Permalink

    Det är bra service, då blir man extra glad =) Att få en ny är ju krav men om de skickar med lite extra saker så är man tacksam!

    Reply
    • 28 augusti, 2018 at 19:55
      Permalink

      Ja verkligen :D. Det är ju verkligen så att man blir extra glad av sånt 😀

      Reply
  • 28 augusti, 2018 at 11:41
    Permalink

    Perfekt när de tillgodoser en reklamation. Det gör att man kommer tillbaka. Dock är det trist att man ska behöva reklamera.

    Reply
    • 28 augusti, 2018 at 19:53
      Permalink

      Ja eller hur :). Sånt tycker jag är jätteviktigt annars vill man ju ogärna komma tillbaka. Eller jag återkommer aldrig till ställen som inte tar sånt 😀

      Reply
  • 28 augusti, 2018 at 14:43
    Permalink

    Skönt att dom kunde ersätta dig med en ny och lite annat! 🙂

    Reply
  • 28 augusti, 2018 at 15:34
    Permalink

    Det är alltid ett litet antiklimax att få hem något man har köpt i ett trasigt skick. Men om man som kompensation får lite annat smått och gott, samt förstås en oskadad vara kan totalupplevelsen av köpet ändå bli riktigt bra!?

    Reply
    • 28 augusti, 2018 at 19:56
      Permalink

      Ja visst är det så :/. Men som du skriver är det sånt där som gör det bra igen 😀

      Reply
  • 28 augusti, 2018 at 15:51
    Permalink

    Åh älskar kokosolja!! Va fint av dem att ge dig lite goodies, har aldrig handlat på welloteket 🙂

    Reply
  • 28 augusti, 2018 at 16:37
    Permalink

    Sådan kundbetjäning är super! Man blir så glad och överaskad när sånt händer, när företagen verkligen tänker på kunden

    Reply
  • 28 augusti, 2018 at 18:45
    Permalink

    Vilket bra kundbemötande! Det är service och ett bra sätt att behålla sina kunder.

    Reply
  • 28 augusti, 2018 at 19:55
    Permalink

    Helt rätt! De måste se till att kompensera sina kunder på något sätt annars har man ingen lust att komma tillbaka! Kul med smått och gott! ?

    Reply
  • 28 augusti, 2018 at 20:53
    Permalink

    Bra service och lite plåster på såren gör att man återkommer till ett sådant företag! Det tjänar de helt klart på i längden.
    Znogge recently posted..29 grader i torsdags…

    Reply

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

CommentLuv badge

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.

%d bloggare gillar detta: